img
Landelijk Energie Beheer

Veelgestelde Vragen

Wij hebben de meest gestelde vragen voor u op een rijtje gezet. Zit uw vraag er niet bij of komt u er niet uit? Geen probleem! U kunt natuurlijk altijd even contact opnemen met onze klantenservice.

Ik heb een overstapboete van de vorige leverancier ontvangen, wat moet ik doen?

In de meeste gevallen wordt de overstapboete overgenomen door de nieuwe leverancier. In de voorwaarden van uw overeenkomst staat hoe u deze bij de leverancier kan indienen.

Ik wil mijn termijnbedrag aanpassen, hoe kan ik dit doen?

De nieuwe leverancier zal uw termijnbedrag berekenen op basis van het historisch verbruik op uw adres. In de meeste gevallen is dit van de afgelopen 3 of 5 jaar. Het termijnbedrag zal via de bevestigingsmail aan u worden gecommuniceerd. Bent u het niet eens met de hoogte van het bedrag? Geen probleem! U kunt deze namelijk via de online omgeving van uw leverancier met enkele muisklikken aanpassen.

Heb ik bedenktijd?

Nadat u akkoord hebt gegeven op het aanbod, heeft u altijd 14 kalenderdagen bedenktijd. De bedenktijd gaat in op het moment dat u de overeenkomst van de leverancier hebt ontvangen. U kunt gebruik maken van uw bedenktijd door contact met ons op te nemen.